Uptowngirl, she's been living in her uptown world.


Nikon D3100, AF-S DX NIKKOR 18-55mm f/3.5-5.6G VR


Den bilden är från min och Ericas senaste fotografering!
Mer bilder kommer sen, men den här bilden är den enda jag hunnit att redigera.
Och det är jag (Linnea) på bilden, och Erica var fotografen!

Sen idag så blir det att åka på Folkrace, men jag tror inte att kameran kommer att följa med då det komemr att regna hela dagen. Och kamera + vatten = ingen bra idé... :/

Sen så har ju Julia kommit hem från hennes resa och jag längtar efter att få träffa henne!
För Erica och jag har planerat lite fotograferingar som vi skulle vilja göra... Hihihoho! :)

/ Linnea



Ps. Sen "alva:)" så skrev du ingen bloggadress i veckansblogg-tävlingen. Så om du är snäll så kan du skriva den i en kommentar här nedan :).Ds

Kommentarer
Postat av: Lillan

Jättefin bild:)

2011-07-21 @ 20:56:07
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Erica, Julia, Linnea, Nikkor ♥
Vi är tre tjejer som älskar att fota. Julia & Linnea fotar med en Nikon D3100 och Erica med en Nikon L100. I våran blogg kommer ni få hänga med på grymma fotograferingar och massvis med bilder, tips och roliga tävlingar. Vi godtar bloglovin och länkbyten, säg bara till! Hope u like it! ♥


Kontakta / mejla oss:
[email protected]

bloglovin