This is taking me higher!


Nikon D3100, Nikon Nikkor AF-S DX 55-200/4-5,6 VR

Idag så har jag varit den sista dagen på hunddagiset, ska tillbaka dit igen om 1 timme, och rasta sista gången idag.
Sen så har jag fotat en hund, en riesenschauzer, som ska avlivas imorgon. Han är så gammal och har troligen en tumör i låret. Så det blev lite sorgligt och känslosamt. Men jag har iaf minnen av honom :( ♥
Så nu ska jag redigera dom bilderna så att jag kan skicka dom till ägarna, mitt "riktiga" första fotojobb, kan man säga ;)

Taio Cruz – Higher

/ Linnea

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej, aa visst kan vi följa varandras bloggar, men vet inte hur man lägger till den där bloglovin'- knappen kan du hjälpa mig? :)

Kram! <3

2011-07-03 @ 18:55:41
URL: http://emmaekberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Erica, Julia, Linnea, Nikkor ♥
Vi är tre tjejer som älskar att fota. Julia & Linnea fotar med en Nikon D3100 och Erica med en Nikon L100. I våran blogg kommer ni få hänga med på grymma fotograferingar och massvis med bilder, tips och roliga tävlingar. Vi godtar bloglovin och länkbyten, säg bara till! Hope u like it! ♥


Kontakta / mejla oss:
[email protected]

bloglovin