Nytt uv-filter!



Nikon D3100 - AF-S DX NIKKOR 18-55mm f/3.5-5.6G VR.


Erica är fotografen, här har ni iallafall 2 bilder på mitt sprillans nya uv-filter! Dom där snubbarna som jobbar på expert är verkligen snälla! Klantig som jag är råkade jag ju tappa mitt uv-filter förra gången (eller, jag hade skruvat på det men det åkte av..) och sen tog det ett tag, eftersom sprickan som blev inte syntes på bilderna behövde jag inte stressa, nu fick jag ett heelt gratis (i vanliga fall kostar detta 299 kr, förstår inte varför det kostar så mycket då de andra kostar typ 99 kr (?) men nu fick det nya skruvas på, taaadaaa!

Kommentarer
Postat av: julia [fotoblogg]

Hej ! :)

Nu har jag och emelia en tävling.

checka inlägget på min blogg --> http://juliafotar.blogg.se/2011/july/tavling.html#comment



Låter det intressant ?

Ä då med och tävla, finns inget att förlora



btw, du är sjukt bra på fota. Jag ägget till dej på bloglovin' :](YY)

2011-07-21 @ 20:40:15
URL: http://juliafotar.blogg.se/
Postat av: julia [fotoblogg]

lägger* inte ägget. HAHAHA

2011-07-21 @ 21:13:30
URL: http://juliafotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Erica, Julia, Linnea, Nikkor ♥
Vi är tre tjejer som älskar att fota. Julia & Linnea fotar med en Nikon D3100 och Erica med en Nikon L100. I våran blogg kommer ni få hänga med på grymma fotograferingar och massvis med bilder, tips och roliga tävlingar. Vi godtar bloglovin och länkbyten, säg bara till! Hope u like it! ♥


Kontakta / mejla oss:
[email protected]

bloglovin