In the forest.


Nikon D3100 - AF-S DX NIKKOR 18-55mm f/3.5-5.6G VR.

Igår hade Julia och jag en fotografering där hon var modell och jag var fotograf.
Sminket vart ganska "neutralt" förutom läpparna, som jag ville få fokus på genom rött läppstift.
Tycker att jag lyckades ganska bra faktiskt!
Kläderna var likaså, "neutrala".
Jag försökte att bara få med standardfärgerna beiget, svart och vitt, förutom det röda då.
Vad tycker ni, vart det fina bilder?

Behind the scenes kommer upp på bloggen snart!
/Erica


Kommentarer
Postat av: Anonym

Titta gärna på min blogg, på min nya beind the scenes film:D

2011-07-22 @ 14:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Erica, Julia, Linnea, Nikkor ♥
Vi är tre tjejer som älskar att fota. Julia & Linnea fotar med en Nikon D3100 och Erica med en Nikon L100. I våran blogg kommer ni få hänga med på grymma fotograferingar och massvis med bilder, tips och roliga tävlingar. Vi godtar bloglovin och länkbyten, säg bara till! Hope u like it! ♥


Kontakta / mejla oss:
[email protected]

bloglovin