Dag 1 på hunddagiset.


Nikon D3100, Nikon Nikkor AF-S DX 55-200/4-5,6 VR


Idag så har jag jobbat på hunddagiset, och jag har gått i stort sett hela dagen. Hela 5 timmar sammanlagt!!
Det kommer att bli samma rundor och sånt hela helgen, men det ska regna hela dagen imorgon, så vi får se hur det kommer att gå med att fota... *hmmm*
Idag så tog jag lite bilder när vi var i skogen, bilderna ska sedan ut på hennes hemsida. Dock så vet jag inte om jag får lägga ut bilderna isomatt de inte är mina hundar.

Kramkram

/ Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Erica, Julia, Linnea, Nikkor ♥
Vi är tre tjejer som älskar att fota. Julia & Linnea fotar med en Nikon D3100 och Erica med en Nikon L100. I våran blogg kommer ni få hänga med på grymma fotograferingar och massvis med bilder, tips och roliga tävlingar. Vi godtar bloglovin och länkbyten, säg bara till! Hope u like it! ♥


Kontakta / mejla oss:
[email protected]

bloglovin