Waterdrops.


Nikon D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55mm f/3.5-5.6G VR
ISO100 l f/5.6 l 1/30  

Hej! Har inte hunnit presentera mig riktigt ordentligt, så jag tänkte att jag kunde göra det nu!
Jag heter iallafall Julia, beskriver mig som en klantig, snäll o rolig tjej, vissa tycker jag är konstig, men jag tycker att jag är fullkomligt normal! Jag är iallafall 12 år, eller snart iallafall. Är ganska lång för min ålder. Har fotat i 2 år, började med en Nikon L100 men Maj 2011 tog jag med mig min familj och köpte en Nikon D3100.
Har en stooor förkärlek till glada färger, foto såklart, Vänner, Grey's Anatomy och rock.

Tack för alla fina kommentarer, dom värmer! ♥

Kommentarer
Postat av: lina - en vanlig liten fotoblogg

åhh super fin bild! :)

2011-06-28 @ 23:10:06
URL: http://lifeaslinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Erica, Julia, Linnea, Nikkor ♥
Vi är tre tjejer som älskar att fota. Julia & Linnea fotar med en Nikon D3100 och Erica med en Nikon L100. I våran blogg kommer ni få hänga med på grymma fotograferingar och massvis med bilder, tips och roliga tävlingar. Vi godtar bloglovin och länkbyten, säg bara till! Hope u like it! ♥


Kontakta / mejla oss:
[email protected]

bloglovin