Montè.


Samsung PL100
ISO80 | F/5.3 | 1/125

Här har ni två gamla bilder som jag gärna ville visa från när jag var på trav, då var det även ett montè lopp, för er som inte vet vad montè är så är det som galopp fast hästarna travar istället för galopperar, hoppas ni förstår ;)
De tog jag med min gamla samsung, fast de vart ganska bra ändå, nu ska jag äta mat efter en lång dag på stranden! Ha en jätte bra sommar och jag hoppas att ni inte sitter vid datorn HELA dagarna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
/Erica


Kommentarer
Postat av: Marie Hanna Nyberg

sv: va kul att du gillar de! kram :)

2011-06-29 @ 00:50:47
URL: http://hannanyberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Erica, Julia, Linnea, Nikkor ♥
Vi är tre tjejer som älskar att fota. Julia & Linnea fotar med en Nikon D3100 och Erica med en Nikon L100. I våran blogg kommer ni få hänga med på grymma fotograferingar och massvis med bilder, tips och roliga tävlingar. Vi godtar bloglovin och länkbyten, säg bara till! Hope u like it! ♥


Kontakta / mejla oss:
[email protected]

bloglovin